مقالات

معرفی 10 سایت برتر برای خرید از چین!

بهترین سایت های خرید از چین چیست؟

بهترین سایت های خرید از چین چیست؟

سایت علی بابا تنها سایت خرید از چین نیست که می‌توان از خدمات آن استفاده کرد! در این مقاله چندین سایت دیگر برای خرید آسان از چین را به شما معرفی خواهیم کرد.

اگر به خرید از سایت‌های خارجی علاقه‌مند باشید، قطعا با سایت Alibaba آشنا هستند. با اینکه ممکن است نتوانید کالاهای لوکس را از برند‌های برتر دنیا در آن پیدا کنید، اما سایت‌های دیگری هم وجود دارند که می‌توانند محصولات خود را به ایران ارسال کنند.

این فروشگاه‌های آنلاین مخصوص خرید کالا از لوازم الکترونیکی ارزان قیمت گرفته تا لباس و وسایل منزل را به فروش می‌رسانند.

در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین سایت های خرید از چین را به شما معرفی کنیم.

سایت خرید از چین AliExpress

بدون شک AliExpress شناخته شده‌ترین فروشگاه آنلاین چینی است. این وبسایت با درآمد بیش از ۵۵ میلیارد دلار، بیش از پنج برابر از شرکت eBay درآمد دارد!

سایت خرید از چین AliExpress

 

برخلاف فروشگاه اینترنتی آمازون، AliExpress خودش هیچ محصولی را نمی‌فروشد. این سایت یک پلتفرم تجارت الکترونیکی است که شما را به فروشندگان و تولیدکنندگان وصل می‌کند. فروشندگان عمدتا در چین مستقر هستند، اما فروشندگانی هم هستند که از سایر کشور‌های آسیایی در آن وجود دارند.

بسیاری از فروشندگان این سایت ارسال رایگان را ارائه می‌دهند، اما تحویل کالای شما زمان بیشتری می‌برد. شما می‌توانید از شرکت‌های خرید اینترنتی داخل ایران به راحتی کالاهای خود را به صورت تکی یا عمده از این سایت خریداری کنید و در ایران تحویل بگیرید.

سایت Banggood

وقتی صحبت از بهترین سایت‌های خرید لوازم الکترونیکی ارزان قیمت می‌شود، سایت Banggood می‌درخشد! با اینکه تمرکز اصلی سایت بر روی لوازم الکترونیکی است، اما تجهیزات ورزشی، اکسسوری پوشاک، جواهرات و محصولات بهداشتی را هم برای فروش دارد.

سایت خرید از چین Banggood

 

این شرکت از سال ۲۰۰۴ وجود داشته که آن را به یکی از سایت‌های قدیمی خرید از چین تبدیل می‌کند. در حال حاضر این سایت خرید کالای چینی محصولات خود را به جز چند منطقه خاص، به سراسر جهان ارسال می‌کند.

برخی از سفارشات با ارسال رایگان فرستاده می‌شوند. با این حال، تحویل رایگان ممکن است زمان زیادی (ماه‌ها) طول بکشد.

فروشگاه آنلاین بنگگود از روش‌های پرداخت مرسوم در جهان پشتیبانی می‌کند.

وبسایت GearBest

سایت GearBest یک فروشگاه آنلاین چینی است که از قبلی‌ها جدیدتر است. این فروشگاه اینترنتی از سال ۲۰۱۴ شروع به کار کرد.

این سایت با تولیدکننده چینی گوشی‌های شیائومی ارتباط نزدیکی دارد و به همین دلیل می‌توان محصولات این شرکت را با قیمت بسیار مناسب‌تری در آن پیدا کرد. دسته‌بندی‌های دیگری هم در این سایت وجود دارد که شامل لوازم نوزاد و کودک، اسباب خانه و باغ، لوازم خانگی، تجهیزات برقی و ابزارآلات و مد می‌شود.

وبسایت GearBest خرید از چین

 

GearBest فقط برای کشورهای فلسطین و سودان جنوبی کالا ارسال نمی‌کند. شما می‌توانید به راحتی از طریق سایت‌های خدمات‌دهنده خرید از چین مانند چین کالا، از این فروشگاه و دیگر سایت‌های چینی کالای مورد نظر خود را به صورت تکی و عمده خریداری کنید و در ایران تحویل بگیرید.

سایت Dhgate

سایت DHgate یک فروشگاه اینترنتی چینی است که مقر آن در پکن است. این فروشگاه آنلاین در درجه اول یک سایت مد و پوشاک است اما دارای مجموعه گسترده‌ای از کالا‌های دیگر در دسته‌های مختلف از جمله لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی و موارد دیگر است.

اگر به دنبال کفش‌های ارزان، لباس عروسی، ساعت، محصولات آرایشی یا کیف هستید، DHgate باید اولین مقصد شما باشد!

سایت Dhgate خرید از چین

 

این سایت به سراسر جهان کالا ارسال می‌کند. این سایت یکی از بهترین سایت‌های خرید از چین است که به صورت رایگان در سطح بین‌المللی کالا ارسال می‌کند.

 وبسایت خرید اینترنتی چینی YesStyle

سایت YesStyle محصولات مختلفی در دسته مد، پوشاک مردانه، زنانه، کودکانه و محصولات متفرقه را به فروش می‌رساند. شما همه چیز را از لباس بارداری گرفته تا لباس‌های خاص در این فروشگاه اینترنتی پیدا خواهید کرد.

برخلاف برخی از سایت‌های خرید از چین که در این مقاله به شما معرفی می‌کنیم، YesStyle برند‌های معروف را هم می‌فروشد. با این حال، این برندها اکثرا ژاپنی و کره‌ای هستند. این سایت خرید اینترنتی چینی محیطی را فراهم کرده تا به راحتی بتوانید کالای مورد نظر خودتان را پیدا کنید.

 وبسایت خرید اینترنتی چینی YesStyle

 

ارسال کالا در سایت YesStyle رایگان است و شما فقط باید هزینه ارائه دهنده خدمات خرید اینترنتی خود را پرداخت کنید تا کالاها را در ایران تحویل بگیرید.

فروشگاه اینترنتی چینی LightInTheBox

سایت LightInTheBox که یک سایت دیگر هم با نام MiniInTheBox دارد، به بیش از ۲۰۰ کشور در سراسر جهان کالا ارسال می‌کند.

این شرکت محصولات خود را در سه دسته اصلی می‌فروشد:

  • پوشاک
  • لوازم مصرفی کوچک
  • لوازم خانه و باغ

فروشگاه اینترنتی چینی LightInTheBox

این شرکت در سال ۲۰۰۷ تاسیس شده است. این سایت در سال ۲۰۱۳ حتی در بورس نیویورک هم ثبت شد!

اگر به خرید کالای چینی جالب علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌شود از این وبسایت خرید از چین دیدن کنید.

سایت Shein

وبسایت Shein یکی دیگر از سایت‌های پیشرو در زمینه خرید کالا از چین به صورت آنلاین است. این شرکت در زمینه مد زنانه تخصص دارد، اگرچه برخی از لباس‌های مردانه و محصولات کودکان را هم می‌فروشد.

این سایت بدون شک یکی از بهترین وب سایت‌های پوشاک چینی ارزان قیمت است، زیرا قیمت‌ها در این سایت به شدت رقابتی هستند.

سایت Shein خرید از چین

 

متاسفانه به دلیل محدودیت‌های موجود نمی‌توانید مستقیما از این سایت خرید کنید، اما می‌توانید از خدمات شرکت‌های خرید اینترنتی در داخل ایران برای این منظور استفاده کنید.

وبسایت خرید آنلاین GeekBuying

سایت GeekBuying یک فروشگاه آنلاین لوازم الکترونیکی است. چاپگر‌های سه بعدی، سیستم‌های امنیتی هوشمند، سیستم‌های پخش، گوشی موبایل، تبلت‌ها و موارد دیگر را در این فروشگاه خواهید یافت.

در این سایت هم گوشی‌های هوشمند شیائومی قیمت بسیار مناسبی دارند. این سایت همچنین برخی لوازم الکترونیکی “سرگرم کننده” را برای فروش قرار داده است. به عنوان مثال، بخشی به خودرو‌های کنترل از راه دور و بخشی دیگر به اسکوتر‌های برقی اختصاص داده شده است.

وبسایت خرید آنلاین GeekBuying

 

با این حال، همه دستگاه‌های الکترونیکی از جمله تلفن‌های هوشمند از برندهای معتبر جهانی، قطعات رایانه‌ای مانند کارت‌های گرافیک و غیره را در این سایت پیدا نخواهید کرد.

وبسایت خرید از چین RCMoment

وبسایت RCMoment یک فروشگاه آنلاین منحصر بفرد برای خرید دستگاه‌های کنترل از راه دور است! محصولاتی مانند هواپیما‌های بدون سرنشین (drones)، ماشین، قایق، هواپیما و انواع ربات‌ها را در این سایت خواهید یافت.

وبسایت خرید از چین RCMoment

اگر به واردات و خرید این نوع محصولات علاقه‌مند هستید، حتما از این سایت دیدن کنید.

سایت DealExtreme

آخرین وب سایت مناسب خرید از چین که در لیست ماقرار دارد، سایت DealExtreme است. بسیاری این موضوع را نمی‌دانند اما این سایت از AliExpress محبوبتر است! این شرکت از سال ۲۰۰۶ شروع به کار کرده و محصولات خود را مستقیما از انبار خود در هنگ کنگ ارسال می‌کند.

سایت DealExtreme خرید از چین

 

تقریبا تمام محصولات این سایت خرید از چین الکترونیکی هستند. تنوع محصولات چشمگیر است! این سایت همچنین بسیاری از محصولات مارک را به فروش می‌رساند. دستگاه‌هایی از برند SanDisk، Lenovo، Sony، Asus و غیره در این وبسایت وجود دارد.

خدمات خرید از چین با سایت چین کالا!

متاسفانه در حال حاضر به دلیل مشکلات تجارت بین المللی که برای ایران وجود دارد، بسیاری از سایت‌های خرید کالا با کشور ما همکاری نمی‌کنند. با این حال امکان خرید از چین با همکاری برخی از شرکت‌های داخلی میسر است.

وبسایت چین کالا به صورت تخصصی در زمینه خرید کالای چینی فعالیت دارد. شما می‌توانید به صورت عمده، محصولات خود را از این وبسایت تهیه کنید. همچنین در صورت تمایل به خرید کالا از سایت‌های اشاره شده در این مقاله، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *