مقالات

خرید عمده از چین

خرید عمده از چین

خرید عمده از چین را به راحتی تجربه کنید!

وبسایت اینترنتی “چین کالا” به عنوان بهترین سایت خرید عمده از چین، کلیه محصولات مورد نیاز کاربران خود را در داخل ایران و به قیمت چین در دسترس قرار داده است. با این حال واردات کالا از چین ممکن است چالش‌هایی داشته باشد که اگر شخصا قصد خرید عمده از چین داشته باشید، باید آنها را بدانید.

در این مقاله قصد داریم برخی از اشتباهات رایج واردکنندگان را هنگام واردات عمده از چین به شما نشان دهم. این لیست بر گرفته از تجربه ما در ارائه خدمات به بیش از صدها مشتری جمع‌آوری شده است.

جالب است بدانید که حتی کسانی که بیش از چندین سال تجربه خرید عمده از چین را دارند، همچنان قربانی این اشتباهات رایج می‌شوند.

تا انتها با ما همراه باشید تا با 27 اشتباه رایج در واردات عمده از چین آشنا شوید. این نکات ممکن است نحوه خرید عمده از چین را برای شما آسانتر کند!

آشنایی با نحوه خرید عمده از چین

امروزه کسی در دنیا نیست که در طول شبانه روز حداقل یکبار با کالاهای ساخت چین در ارتباط نباشد! چین یکی از بزرگترین صادرکنندگان کالا در جهان است که توانسته با تولید کالا و صادرات آنها، به یکی از ثروتمنتدرین کشورهای جهان تبدیل شود.

خرید عمده از چین

همه ما کالاهای چینی را به خاطر قیمت پایین آنها می‌شناسیم. همین امر باعث شده تا ایرانیان نیز به واردات عمده کالا از چین علاقه‌مند باشند.

خرید عمده از چین می‌تواند مزایای زیر را داشته باشد:

  • سود کالاهای چینی بالا است
  • امکان واردات محصولات کمیاب ساخت چین
  • برای خرید عمده از چین نیازی به اخذ مجوز خاصی نیست
  • وارد کردن محصولات تخصصی که به نسبت دیگر کشورها قیمت مناسبی دارند
  • سود حاصل از تجارت با چین فوری و بلند مدت است
  • نیروی کار ماهر و ارزان برای تولید کالاهای درخواستی شما در دسترس است
  • به راحتی می‌توانید کالای مورد نظر خود را پیدا کنید
  • به دلیل وجود منابع طبیعی متنوع، امکان تولید هر نوع محصولی را در این کشور دارید

با این حال خرید عمده از چین می‌تواند برای برخی افراد کاری چالش برانگیز باشد. یکی از بهترین روش‌های خرید از چین، استفاده از شرکت‌های واسطه در این زمینه می‌باشد. وبسایت اینترنتی خرید عمده چین کالا، محصولات مورد نیاز شما را بدون واسطه و به قیمت چین در ایران به شما تحویل می‌دهد.

به هر حال 3 روش کلی برای خرید عمده از چین وجود دارد:

  • سفر به چین و خرید مستقیم از تولیدکننده
  • خرید از وبسایت‌های عمده فروش چینی در داخل ایران
  • خرید از شرکت‌های واسطه بازرگانی

سایت های خرید عمده از چین

چندین وبسایت چینی وجود دارد که می‌توانید اقلام مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خریداری کنید. از معروفترین سایت های خرید عمده از چین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Alibaba
  • AliExpress
  • Global Resources
  • Made in China.com

شما می‌توانید با مراجعه به این سایت‌ها علاوه بر خرید مستقیم، با تولیدکنندگان و عمده فروشان چینی نیز آشنا شوید و اطلاعات تماس آنها را برای مراجعه حضوری پیدا کنید.

بهترین سایت خرید عمده از چین

توجه داشته باشید که خرید مستقیم از این وبسایت‌ها برای ایرانیان محدودیت‌هایی دارد و لازم است که از شرکت‌های واسطه تجاری برای اینکار استفاده کنید.

بهترین سایت خرید عمده از چین

همانطور که اشاره کردیم، خرید از سایت های عمده فروشی چینی برای ایرانیان دشوار است. از اینرو سایت خرید عمده از چین “چین کالا” تصمیم گرفت تا کالاهای پر مصرف را با همان قیمت فروش در چین به مشتریان خود عرضه کند.

ما در چین کالا تنها کرایه حمل از چین به ایران را از شما دریافت می‌کنیم، لذا قیمت‌ها به شدت رقابتی و مقرون بصرفه است.

علاوه بر آن، اگر کالای مورد نظرتان در وبسایت موجود نبود، می‌توانید با پشتیبانی تماس گرفته تا اقدام به واردات آن به ایران برای شما کنیم.

نکاتی که باید هنگام خرید عمده از چین به آنها توجه کنید!

قبل از خرید عمده از چین لازم است که در مورد برخی از جزئیات تجارت خود به جمع‌بندی برسید.

خرید عمده از چین

  • حداقل مقدار سفارش خود را تعیین کنید!

اولین نکته این است که بدانید از هر کالا چه مقداری لازم دارید. برخی از فروشنده‌ها حداقل سفارش مخصوص به خود را دارند، لذا لازم است قبل از هر قدمی با آن صحبت کنید و ببینی که می‌تواند مقدار سفارش شما را قبول کند یا خیر.

یک ایمیل برای عمده فروش خود ارسال کنید و حداقل میزان سفارش (MOQ) را از آن بپرسید. سپس هزینه‌ها و بودجه خود را محاسبه کنید تا مطمئن شوید که از پس خرید کالاها بر خواهید آمد. در بسیاری از مواقع می‌توانید با مذاکره کردن، حداقل مقدار سفارش را تغییر دهید.

  • از فروشنده قیمت نمونه را بپرسید!

در قدم بعدی لازم است بر سر قیمت نمونه اولیه با عمده فروش مذاکره کنید. بدیهی است که برای بررسی کیفیت محصولات باید نمونه درخواست کنید. باید توجه داشته باشید که ممکن است قیمت نمونه با قیمت تولیدات نهایی متفاوت باشد.

  • قیمت محصول نهایی!

یکی از مهمترین مراحل، چانه زدن بر سر قیمت نهایی است. اطلاعات دریافتی از فروشنده باید کامل باشد و از قیمت تک محصول گرفته تا تعداد بالا را در بر بگیرد. اکثر فروشندگان معمولا قیمت را به صورت حدودی اعلام می‌کنند. زیر بار این نوع قیمت‌ها نروید و بر دریافت قیمت دقیق کالا تاکید کنید.

  • زمان تولید و تحویل کالا را مشخص کنید!

در بسیاری از موارد، زمان تولید و تحویل در موفق بودن تجارت شما نقش اصلی را دارد، بخصوص اگر کالای شما فصلی باشد. بسیار مهم است که بدانید تولید کننده کالای شما را چه زمانی به شما تحویل می‌دهد. اگر فروشنده در اعلام زمان تحویل به شما تردید دارد، قبول نکنید و از آن یک تاریخ مشخص را درخواست کنید.

  • شرایط پرداخت را هماهنگ کنید!

آخرین مرحله، نحوه پرداخت وجه به فروشنده است. با فروشنده خود درباره نحوه پرداخت صحبت کنید. همچنین تعیین کنید که چه مقدار را به عنوان بیعانه پرداخت کنید و الباقی را در زمان تحویل کالا. در مواردی که دفعات زیادی با فروشنده کار کرده‌اید، می‌توانید پرداخت کامل را به زمان تحویل کالا موعود کنید.

حالا که با برخی از نکات خرید از چین آشنا شدید، بهتر است با اشتباهاتی که ممکن است در مسیر تجارت مرتکب شوید آشنا شوید. با دانستن این اشتباهات بهتر می‌توانید تجارت خود را مدیریت کنید و به موفقیت دست پیدا کنید.

اشتباهات مربوط به انتخاب محصول هنگام خرید عمده از چین

در ادامه اشتباهاتی که تاجران در نحوه خرید عمده از چین مرتکب می‌شوند را به صورت مفصل شرح خواهیم داد.

۱. به دنبال مد روز باشید!

اگر زمانبندی دقیقی داشته باشید، شکی نیست که می‌توانید سود عالی از آخرین مد‌های محصولات چینی کسب کنید. به عنوان مثال، از سال 2016 تا 2017، اسپینرها یکی از داغ‌ترین محصولات چینی بودند که در دنیا بسیار محبوب شدند!

قطعا هر تاجری که در آن زمان این محصول سرگرمی را از چین وارد کرد، توانست به سود خوبی دست پیدا کند. اما با گذشت زمان، اسپینر‌ها کم کم محبوبیت خود را از دست دادند، و در نتیجه کسانی که در اواخر محبوبیت اقدام به خرید عمده از چین برای این محصول کردند، اکنون با مشکل فروش آن مواجه هستند.

خرید عمده از چین

علاوه بر این، اگر محصولات شما فصلی هستند، به این معنی است که باید آن‌ها را به سرعت در فصل مناسب بفروشید. در غیر این صورت، وقتی فصل می‌گذرد، باید قیمت‌ها را به شدت پایین بیاورید تا فروش داشته باشید و از هزینه‌های نگهداری و انبارداری طولانی مدت جلوگیری کنید. با این حال، باز هم ممکن است که همه آن‌ها به موقع فروخته نشوند.

بنابراین، برای توسعه تجارت خود، ما این نوع رفتار سوداگرانه را پیشنهاد نمی‌کنیم. زمان استفاده از مد‌های محصول بسیار مهم است. خیلی زود یا خیلی دیر بودن واردات می‌تواند تفاوت بزرگی در به موفقیت رسیدن شما ایجاد کند.

ممکن است برای بسیاری از شما، تشخیص زمان‌بندی مناسب دشوار باشد. بنابراین، تمرکز بر خرید عمده از چین در زمینه محصولاتی که می‌توان در طولانی مدت آنها را به فروش رساند، انتخاب عاقلانه‌تری خواهد بود.

۲. چشم از محصولات ارزان بر ندارید!

ممکن است همیشه جذب محصولات ارزان شوید زیرا فکر می‌کنید هزینه خرید آنها پایین است. اما اجناس ارزان اغلب با رقابت شدید، ارزش افزوده و سود کم همراه هستند.

برای یک محصول کم ارزش، پتانسیل افزایش قیمت کمی وجود دارد. به عنوان مثال، قیمت فروش درب باز کن قوطی کنسرو ارزان قیمت، حتی اگر آن را در بسته‌بندی‌های فانتزی هم قرار دهید، افزایش قابل توجهی نخواهد داشت!

علاوه بر این، محصولات کم ارزش ساخت چین در ابتدا ارزان به نظر می‌رسند، و این به خاطر این است که هزینه حمل و نقل بین‌المللی هنوز برای آن در نظر گرفته نشده است! هنگامی که هزینه محصول و هزینه حمل و نقل را از فروش خود کم کنید، سود زیادی برای شما باقی نمی‌ماند.

یکی از مزایای خرید عمده از سایت چین کالا این است که قیمتی که مشاهده می‌کنید، نرخ تمام شده کالا در ایران است و تمام هزینه‌های آن از قبل محاسبه شده است. با این کار محاسبه هزینه دقیقتری در تجارت خود خواهید داشت.

یک کالا صرف اینکه فقط ارزان است نمی‌تواند گزینه مناسبی برای واردات باشد. فراموش نکنید که تعداد زیادی تاجر دیگر هم می‌توانند همان محصول را وارد کنند که در اینصورت فروش در بازار را برای شما سختتر خواهد کرد.

بنابراین پس از بررسی دقیق، اگر متوجه شدید که فروشندگان زیادی برای کالای مدنظر شما در بازار وجود دارد، خرید عمده از چین را برای آن کالا موقتا توقف کنید تا ابتدا این فکر کنید که آیا این تجارت برای شما مناسب است یا خیر!

۳. کالاهای پر مصرف را وارد کنید!

وقتی صحبت از واردات عمده از چین برای یک محصول خوب می‌شود، تقاضای بازار یکی از عوامل اصلی است که باید در نظر گرفته شود. محصولات پرمصرف بدون شک بهترین پتانسیل را برای فروش در بازار دارند.

اما با این حال ممکن است به دلیل رقابت شدید، فروش این نوع محصولات در بازار آسان نباشد! مشتریان ما یک بار درخواست واردات کاغذ A4 را کردند. اما زمانی که خرید عمده از چین را انجام دادند و شروع به فروش برخی از آن‌ها کردند، متوجه شدند که فروش آن به همان اندازه که انتظار می‌رفت آسان نیست!

فروش محصولات پرمصرف یک رقابت جدی با دیگر بازیگران این حوزه است. هزاران تاجر دیگر در حال فروش همین محصولات در بازار هستند. علاوه بر آن، سود این نوع محصولات کاملا شفاف و روشن است و نمی‌توان مانور زیادی روی آن داد. علاوه بر این، آن‌ها برای مدت طولانی در این بخش بوده‌اند و کانال‌های فروش پایدار خود را ایجاد کرده‌اند، لذا رقابت با آنها ممکن است برای تازه‌کارها دشوار باشد.

۴. کالاهای بزرگتر سود بیشتری دارند!

یکی دیگر از اشتباهاتی که بازرگانان هنگام خرید عمده از چین مرتکب می‌شوند، این است که فکر می‌کنند هر چه کالا بزرگتر باشد، سود بیشتری خواهد کرد! برای محصولات بزرگ هزینه حمل و نقل حتی بیشتر از قیمت خود محصول خواهد بود.

علاوه بر این، بسته‌بندی و مراقبت از آن نیز ممکن است برای شما هزینه‌بر باشد. اگر قصد فروش کالا را در فروشگاه آنلاین دارید، هزینه‌های اضافی برای انبارداری، نگهداری و جابجایی آن نیز وجود خواهد داشت.

نحوه خرید عمده از چین

اینگونه کالاها برای کسی که به تازگی شروع به خرید عمده از چین کرده‌اند مناسب نیست. انتخاب محصولاتی که ارزان قیمت هستند اما هزینه حمل و نقل بالاتری دارند و همچنین نیاز به محل نگهداری و انبار کردن دارند، اصلا عاقلانه نیست.

اشتباهات رایج هنگام انتخاب عمده فروش در چین

خرید عمده از چین بدون داشتن یک عمده فروش مطمئن در چین عملا امکان‌پذیر نیست. وارد کنندگان ممکن است هنگام انتخاب عمده فروش دچار اشتباهاتی شوند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

۵. اگر فکر کنید که همکاری با یک کارخانه بهترین راه حل است!

افرادی که از چین کالا وارد می‌کنند ترجیح می‌دهند مستقیما از کارخانه‌های چینی خرید کنند. به نظر آن‌ها، کارخانه‌ها قیمت‌های بهتری نسبت به شرکت‌های تجاری واسطه ارائه می‌دهند و از این طریق آن‌ها را قادر می‌سازند تا سود بهتری کسب کنند.

این موضوع تا حدودی صحیح است، اما این نیز درست نیست که خود را فقط به کارخانه‌ها محدود کنید. این موضوع زمانی بیشتر اهمیت پیدا می‌کند که بخواهید سایت های خرید عمده از چین را امتحان کنید!

سایت خرید عمده از چین علی بابا یکی از منابع خوب برای پیدا کردن کارخانجات تولید کننده کالا در کشور چین است. این سایت که به عنوان بهترین سایت خرید عمده از چین نیز شناخته می‌شود، شاید بتواند کار شما را آسان کند، اما گاهی تشخیص اینکه کدام کارخانه واقعی هستند آسان نیست زیرا همه تامین‌کنندگان ادعا می‌کنند که معتبر هستند.

اما لازم نیست خیلی نگران تمایز کارخانه‌ها و شرکت‌های تجاری باشید. در عوض، شما باید محصولات، قیمت‌ها و خدمات هر تامین‌کننده را با هم مقایسه کنید.

ما معتقدیم که همه عمده فروشان خوب چینی به طور مشابه دارای ویژگی‌های زیر هستند:

  • تعادل مناسب بین کیفیت و قیمت
  • تخصص فروشنده شرکت تامین کننده کالا
  • راه‌های ارتباطی قوی
  • مسئولیت‌پذیری (نگرش صحیح نسبت به مشکلات و راه‌ حل آن‌ها)

۶. اگر عمده فروشی که ارزانترین قیمت را دارد انتخاب کنید!

قیمت ارزان واردکنندگان را هیجان‌زده می‌کند. کالاهایی با ارزان‌ترین قیمت همیشه در بازار وجود دارد و ما هم نمی‌توانیم به شما بگوییم آن را انتخاب نکنید. اما حداقل باید توجه داشته باشید که ارزان‌ترین قیمت گاهی به معنای مشکلات بیشتر در آینده است!

یکی از مشکلاتی که عمده فروشان ارزان ممکن است برایتان بوجود بیاورند این است که برخی از آنها شما را با قیمت‌های ارزان‌تر فریب می‌دهند، اما پس از پرداخت ودیعه به بهانه‌های مختلف قیمت‌ها را بالا می‌برند.

شما زمان زیادی را با چنین فروشندگانی از دست خواهید داد و در نهایت منصرف خواهید شد. جالب اینجاست که اگر با قیمت اضافی آنها کنار نیایید، کیفیت محصول را با توجه به قیمت شما پایین می‌آورند! در نهایت به خود می‌آیید و میبینید که پول و انرژی بیشتری خرج کرده‌اید.

پیشنهاد ما این است که هرگز ریسک نکنید. به ندرت می‌توانید محصولات با کیفیت خوب و ارزان‌ترین قیمت را به طور همزمان بدست بیاورید.

۷. اگر فقط از Alibaba خرید کنید و منابع دیگر را نادیده بگیرید!

اگر قصد خرید عمده از چین را دارید، علی بابا به عنوان بهترین سایت خرید عمده از چین باید اولین منبعی باشد که به ذهن شما خطور می‌کند چون بزرگترین سایت عمده فروشی با تأمین‌کنندگان و محصولات فراوان است. اما این سایت تنها منبع پیدا کردن عمده فروشان چینی نیست.

سایت های خرید عمده از چین زیادی برای شما وجود دارد که می‌توانید یک عمده فروش قابل اعتماد را با بهترین قیمت در آن پیدا کنید.

گاهی اوقات، می‌توانید همزمان یک عمده فروش را در Alibaba، Made in China وGlobal Sources پیدا کنید. تأمین‌کنندگان چینی تمایل دارند در هر سه پلتفرم فروشگاه باز کنند تا مشتریان بیشتری را جذب کنند.

شاید از نظر قیمت و برخی جزئیات، کالاها تفاوت زیادی در این سه پلتفرم نداشته باشند، اما هر کدام تمرکزشان بر روی کالاهای خاصی است. به عنوان مثال، سایت خرید عمده از چین Made In China بیشتر در زمینه ماشین آلات و تجهیزات تخصصی فعالیت دارد.

اگر به تازگی کسب و کار خود را شروع کرده‌اید و می‌خواهید محصولات جدیدی را از چین وارد کنید، برای اولین بار نیازی به خرید زیاد ندارید، بنابراین ممکن است سفارش شما به حداقل مورد نیاز در علی بابا نرسید. بنابراین، می‌توانید یک سایت دیگر که حداقل سفارش کمتری را قبول می‌کند، عمده فروش خود را پیدا کنید.

به عنوان مثال، بهترین سایت خرید عمده از چین برای سفارشات پایین، DHgate یا Aliexpress هستند.

با این حال ما پیشنهاد می‌کنیم از خدمات سایت چین کالا برای خرید عمده از چین استفاده کنید. اگر تازه کار هستید، بهتر است برای جلوگیری از خطرات و استرس‌های زیاد، راهنمایی‌های گام به گام را از کارشناسان ما دریافت کنید.

اگر قصد واردات چندین نوع کالای مختلف را در یک زمان دارید، به یک منبع مطمئن نیاز دارید تا در زمان، انرژی و هزینه خود صرفه‌جویی کنید.

۸. اگر فکر کنید همه نمایندگی‌های چینی کلاهبردار هستند!

برخی از واردکنندگان و تاجران فکر می‌کنند که نمایندگی‌های کارخانجات و تولیدکنندگان چینی کلاهبردار هستند و هزینه‌های زیادی را از آنها دریافت می‌کنند. اما این یک سوتفاهم رایج است. برخی از افراد و شرکت‌های سودجو و کلاهبردار در بازار وجود دارد اما این شامل همه نمی‌شود. نکته کلیدی این است که بتوانید منبع قابل اعتماد را پیدا کنید.

هدف نمایندگان عمده فروشان قابل اعتماد، رسیدن به یک همکاری طولانی مدت با شما به منظور توسعه بهتر تجارت خود است. چنین نمایندگی‌هایی واقعا در کنار شما خواهند بود و به شما کمک می‌کنند تا واردات خود را انجام دهید و فقط هزینه خدمات معقولی را از شما دریافت می‌کنند.

“چین کالا” به عنوان یکی از واسطه‌های کالاهای چینی در ایران، کالاهای مورد نیاز خود را با قیمت چین در ایران به شما تحویل خواهد داد و تنها هزینه حمل و نقل را از شما دریافت می‌کند. ما به مشتریان زیادی کمک کرده‌ایم تا از چین کالا وارد کنند و بسیاری از آن‌ها توانستند در این راه موفق شوند. می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

اشتباهات رایج هنگام خرید عمده از چین توسط سایت علی بابا

همانطور که اشاره کردیم، سایت خرید عمده از چین علی بابا به عنوان یک منبع خوب برای پیدا کردن عمده فروشان چینی بکار می‌رود. با این حال برخی اشتباهات در هنگام استفاده از این پلتفرم می‌تواند خرید عمده از چین را برای شما به یک کابوس تبدیل کند!

در ادامه 27 اشتباه رایج در واردات از چین، به اشتباهات استفاده از این وبسایت خواهیم پرداخت.

۹. اعتماد بیش از حد به فروشنده تأیید شده توسط علی بابا

برخی از آموزش‌های تجاری، راهنما‌های آنلاین یا واردکنندگان به اصطلاح با تجربه، ممکن است به شما بگویند که هنگام تهیه محصولات در علی بابا، « فروشنده تأیید شده » را انتخاب کنید. آن‌ها عبارت “تأیید شده” را با “عالی” برابر می‌دانند و فکر می‌کنند که فروشنده‌ای که این تاییدیه را دارد فوق‌العاده خواهد بود.

در واقع، فروشنده تایید شده در علی بابا، فقط یک عضویت پولی است! پس از پرداخت هزینه و انجام یک بازرسی مستقل شخص ثالث توسط علی‌بابا، هر تامین‌کننده‌ای می‌تواند تاییدیه بگیرد. حتی یک شرکت تجاری که فقط چند نفر پرسنل دارد هم می‌تواند در این پلتفرم تاییدیه بگیرد. بنابراین تبدیل شدن به یک فروشنده تأیید شده در علی بابا آنقدر‌ها هم که فکر می‌کنید سخت نیست و به این معنی نیست که صد در صد قابل اعتماد هستند.

برای اینکه بدانید فروشنده قابل اعتماد است، می‌توانید اقداماتی را انجام دهید:

  • نمونه کالاهای فروشنده را بررسی کنید.
  • نظرات دیگران را مطالعه کنید و ببینید که برای مشکلاتی که بوجود آمده مسئولیت پذیر بوده‌اند یا خیر.
  • ارتباط قوی فروشنده را بررسی کنید. درخواست تماس با فروشنده را بدهید و ببینید که آیا سریعا به درخواست شما پاسخ می‌دهد یا خیر.

۱۰. اعتماد بیش از حد به ضمانت‌های تجاری علی بابا

این پلتفرم ضمانت‌هایی را به خریداران می‌دهد که در صورت عدم رضایت از کالا‌های وارداتی به سادگی می‌توانند پول خود را پس بگیرند. بسیاری از واردکنندگان، تضمین علی بابا را به عنوان یک گزینه مطمئن و عالی می‌دانند. اما حقیقت می‌تواند چیز دیگری باشد!

پس گرفتن پول از تولیدکنندگان چینی علی بابا چندان آسان نیست. این ضمانت‌ها مانند پی پال نیست که همیشه از منافع خریدار محافظت می‌کند. به هر حال، ما در مورد هزاران دلار یا حتی بیشتر هنگام سفارش در علی بابا صحبت می‌کنیم.

اگر به دلیل مشکلات کیفی درخواست بازپرداخت پول کنید، به سه مدرک قوی نیاز است:

  • قرارداد فروش
  • گزارش بازرسی
  • گزارش تست آزمایشگاهی

گاهی اوقات، توضیح مشکل کیفیت بسیار سخت است، بنابراین مشتریان و تولیدکنندگان معمولا هفته‌ها و حتی ماه‌ها با هم اختلاف دارند. این بدان معناست که شما باید هم پول و هم زمان را صرف درخواست پس گرفتن پول کنید. همین امر ممکن است زمان مناسب برای فروش محصولات را از شما بگیرد و تمام تلاش‌های قبلی شما برای این سفارش به هدر برود.

ما نمی‌گویم که تضمین تجارت علی بابا برای خریداران بی‌فایده است، اما نباید صد در صد روی آن حساب باز کنید. خریداران باید قبل از خرید از کیفیت کالای خود مطمئن شوند تا در آینده دچار مشکل نشوند.

چین کالا به عنوان بهترین سایت خرید عمده از چین می‌تواند این نگرانی را برای شما رفع کند. شما می‌توانید به راحتی نمونه اجناس را مشاهده و از کیفیت آنها مطمئن شوید. سپس به قیمت خرید عمده از چین در ایران تحویل بگیرید.

اشتباهات رایج هنگام جستجو و بازدید از تولیدکنندگان در چین

اگر قصد خرید عمده از چین را دارید، قطعا قرار حضوری و بازدید از کارخانه می‌تواند بسیار موثر باشد. اما برخی اشتباهات در این زمینه وجود دارد که ممکن است ناخواسته آنها را هنگام سفر به چین انجام دهید.

۱۱. بسیاری از واردکنندگان قبل از بازدید از چین هیچ تحقیقی انجام نمی‌دهند!

بسیاری از بازرگانان هنوز در مورد چین سوء تفاهم دارند. وقتی درباره چین صحبت می‌کنند، ابتدا به شهر شانگهای فکر می‌کنند. در شانگ‌های نمایشگاه‌هایی مانند نمایشگاه زیبایی چین شانگهای، نمایشگاه بین‌المللی بسته‌بندی و مواد اولیه آرایشی و بهداشتی شانگهای و غیره وجود دارد.

همچنین، برخی از بازار‌های عمده فروشی محلی در شانگهای وجود دارد، اما آن‌ها با خود چینی‌ها معامله می‌کنند و به خارجی‌ها قیمت بسیار بالایی می‌دهند!

بسیاری از افراد به شانگهای سفر می‌کنند و وقتی کالای مورد نظرشان را پیدا نمی‌کنند، با ما تماس می‌گیرند و درخواست مشاوره می‌دهند! در واقع برخی اشخاص بدون اینکه درباره محل تولید کالای مورد نظرشان تحقیق کنند، سراغ شهر شانگهای می‌روند!

به عنوان مثال کسانی که به دنبال یک فروشنده عمده برای بسته‌بندی لوازم آرایش هستند به جای سفر به شانگهای، باید به گوانژو سفر کنند! شما می‌توانید با چین کالا تماس بگیرید تا در مورد مکان تولید کالای مورد نظرتان مشاوره دریافت کنید.

۱۲. مکان اشتباه را برای خرید محصول مورد نظر خود انتخاب نکنید!

چین کشور پهناوری است که هر منطقه آن برای خرید یک محصول خاص مناسب است. مهمترین شهرهایی که تولیدات اصلی چین در آنها هستند عبارتند از گوانگژو، شنژن، فوشان، ژونگشان در استان گوانگدونگ، ‌ییوو، ژوجی، نینگبو در استان ژجیانگ، کونشان، ووکسی در استان جیانگ سو، فوژو و کوانژو در استان فوجیان.

واردات از چین

به عنوان مثال اگر تاجری هستید که قصد خرید لوستر کریستالی را دارید، قطعا شهر Yiwu نمی‌تواند برای خرید شما مناسب باشد! یافتن یک لوستر کریستالی در بازار عمده فروشی Yiwu دشوار است. این درحالی است که مرکز عمده فروشان لوستر کریستالی در شهر Zhongshan قرار دارد!

۱۳. فقط از نمایشگاه کانتون استفاده نکنید!

وقتی صحبت از شرکت در نمایشگاه چین می‌شود، بسیاری از بازرگانان به نمایشگاه کانتون فکر می‌کنند که بزرگترین نمایشگاه (شامل طیف گسترده‌ای از محصولات) در چین است.

اما فروشندگان آنجا فقط سفارشات با حداقل مقدار بالا را قبول می‌کنند و یا اگر سفارش تعداد پایین را قبول کنند، آن را با قیمت بالاتری به شما پیشنهاد می‌کنند. بسیاری از تأمین‌کنندگان در نمایشگاه کانتون شرکت‌های تجاری بزرگ هستند.

اگر 1 تا 2 محصول را در تعداد بالا نیاز دارید، نمایشگاه Canton Fair برای خرید عمده از چین عالی است. اما، اگر تعداد زیادی اقلام مختلف را در مقادیر کم نیاز دارید، نمایشگاه کانتون برای شما مناسب نیست.

به عنوان مثال، شما یک فروشگاه زنجیره‌ای کوچک در ایران دارید و به کالا‌های مصرفی مختلفی نیاز دارید. در این مورد، همکاری با یک شرکت واسطه عمده فروش یا شرکت بازرگانی، انتخاب هوشمندانه‌ای به نظر می‌رسد تا اینکه بخواهید مستقیما از کارخانه خرید کنید.

سایت خرید عمده از چین “چین کالا” می‌تواند به عنوان یک واسطه بین شما و کارخانه عمل کند و کالاهای مورد نیاز شما را با هر تعداد سفارش و به قیمت چین به شما تحویل دهد.

اشتباهات رایج قبل از تولید انبوه برای محصولات شما

یکی از مهمترین مراحل خرید عمده از چین، توافق برای تولید انبوه محصولات است. برخی اشتباهات وجود دارد که بازرگانان و تاجران قبل از تولید انبوه محصولات مورد نظرشان مرتکب می‌شوند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

۱۴.اگر معتقدید که کالا‌های تولید شده نهایی، بهتر از نمونه شما خواهند بود!

فرض می‌کنیم که نمونه ارائه شده توسط تولید کننده، کالای مورد نظر شما نیست. اما تولید کننده به شما قول می‌دهد که محصول نهایی بعد از تولید انبوه قطعا همانی است که می‌خواهید و نیاز‌های شما را برآورده می‌کند.

جمله “فقط یک مشکل کوچک در نمونه است” در بین تولید کنندگان چینی بسیار رایج است! متاسفانه، بسیاری از واردکنندگان با تجربه همچنان به چنین کلمات غیر قابل اعتمادی اعتقاد دارند.

اگر در چنین شرایطی قرار گرفتید باید توجه کنید که ممکن است تولید کننده شما غیر قابل اعتماد باشد. در زیر دو راه حل برای قرار گرفتن در چنین شرایطی به شما پیشنهاد می‌کنیم:

  • اولین راه این است که وقتی نمونه مشکلی دارد، باید از فروشنده نمونه دیگری درخواست کنید تا زمانی که دقیقا به آنچه خواست شما است تطابق داشته باشد. اگر این فروشنده درخواست شما را رد کرد و به شما گفت که فقط در طول تولید انبوه ایرادات آن را برطرف می‌کند و آن را با نیازهای شما هماهنگ می‌کند، بهتر است به یک تولید کننده جدید مراجعه کنید. به خاطر داشته باشید که یک تولید کننده قابل اعتماد، از ابتدای همکاری تا انتها با شما خوب کار خواهد کرد و تلاش می‌کند شما را ارضی نگه دارد!
  • دومین راه حل این است که شما به QC یا یک آژانس بازرسی شخص ثالث در چین نیاز دارید. آن‌ها می‌توانند به شما در بازرسی کالا در حین تولید کمک کنند. اگر کالا با استاندارد‌های کیفی شما مطابقت نداشته باشد، آن‌ها می‌توانند محصولات معیوب را رد کنند و از کارخانه بخواهند آن‌ها را دوباره تولید کند. در این صورت می‌توان ریسک دریافت کالایی که با خواست شما تفاوت دارد را تا حد زیادی کاهش داد.

خرید عمده کالا از چین
۱۵. اگر فکر می‌کنید که تولیدکننده چینی  استانداردها را رعایت می‌کند!

بسیاری از واردکنندگان فکر می‌کنند که تولید کنندگان چینی همه چیز را می‌دانند. صادقانه بگوییم، بسیاری از تامین‌کنندگان چینی اطلاعات زیادی در مورد استانداردها و گواهینامه محصول ندارند، زیرا به طور کلی اینگونه گواهینامه‌ها برای فروش محصول در بازار محلی و ترخیص کالا از گمرک، مورد نیاز هستند.

اگر محصولی که قصد تولید آن در چین را دارید نیاز به گواهینامه یا رعایت استاندارد خاصی است، بهتر است قبل از تولید درباره آن با کارخانه صحبت کنید.

در مواقعی پیش آمده که تولید کنندگان نامعتبر چینی به مشتریان یک گواهی جعلی که با فتوشاپ درست شده ارائه داده‌اند، یا یک گواهی نامعتبر برای آنها ارسال کرده‌اند. در اینجا 2 راه قابل اعتماد برای دریافت اطلاعات در مورد گواهینامه‌های مورد نیاز وجود دارد:

  • در مورد مجوز محصول با یک شرکت حمل و نقل بین المللی داخلی مشورت کنید.
  • در مورد گواهی‌های مربوط به فروش محصول با مؤسسات مربوطه در کشور خود مشورت کنید.

۱۶. اشتباه می‌کنید اگر الزامات دقیق محصول را به صورت کتبی مشخص نکنید!

هنگامی که تولید کننده خود را انتخاب و شروع به برقراری ارتباط با او در مورد تولید محصول کردید، لازم است که تمامی موارد و جزئیات محصول درخواستی خود را بصورت کتبی برای آن ارسال کنید.

برخی افراد از طریق صحبت شفاهی یا پیامکی با فروشنده خود صحبت می‌کنند و موارد درخواستی را یک به یک برای تولید کننده توضیح می‌دهند.

در این روش ممکن است فکر کنید که صد در صد جزئیات را به طرف مقابل منتقل کرده‌اید، اما تولید کننده شما ممکن است فقط هشتاد درصد از آن‌ها را متوجه شود. برخی از موارد جزئی ممکن است در طول ارتباط نادیده گرفته شده یا اشتباه درک شود.

بنابراین، بهتر است تمام جزئیات را در یک سند مکتوب ذکر کنید و آن را از طریق‌ ایمیل برای تولید کننده یا عده فروش خود ارسال کنید.

اشتباهات رایج هنگام برقراری ارتباط با عمده فروش چینی

ارتباط مداوم و سریع با کسی که قصد خرید عمده از چین را با او دارید ضروری و لازم است. اما ممکن است در برقراری ارتباط دچار اشتباه شوید. در زیر چند اشتباه رایج در این زمینه را شرح داده‌ایم.

۱۷. برقراری ارتباط فقط از طریق ایمیل!

به طور کلی استفاده از ‌ایمیل برای معاملات تجاری در جهان رایج و مهم است. در واقع برای هر موضوع مهمی، مانند الزامات محصولات درخواستی و شرایطی که تولید کننده باید رعایت کند، بهتر است که از ‌ایمیل استفاده کنید. این پلتفرم در حالی که رسمی‌تر است، می‌توان در صورت بروز اختلاف میان دوطرف به عنوان مدرک از آن استفاده کرد.

اما فروشندگان چینی همیشه نمی‌توانند بلافاصله به ‌ایمیل‌های شما پاسخ دهند. به خصوص زمانی که مسائل فوری وجود دارد که نیاز دارید هر چه سریع به شما پاسخ داده شود. تاخیر در ارتباط می‌تواند به ضرر تجارت شما تمام شود.

بنابراین استفاده از برخی ابزار‌های پیام‌رسان فوری بسیار مفید خواهند بود. واتس اپ یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌ها در جهان است. اکثر چینی‌ها از این پیام رسان استفاده می‌کنند و شما می‌توانید از آن برای ارتباط با آنها بهره ببرید.

علاوه بر آن، می‌توانید برای خرید عمده از چین و ارتباط با طرف چینی از پیام رسان وی چت نیز استفاده کنید. این پلتفرم چینی است و رایج‌ترین ابزار ارتباطی روزانه در کشور چین است. اگر به جای ‌ایمیل، از طریق WeChat پیام ارسال کنید، احتمالا بلافاصله پاسخ دریافت خواهید کرد.

هنگامی که وضعیت سفارش و تولید خود را پیگیری می‌کنید یا می‌خواهید نمونه‌ها را بررسی کنید، تماس ویدیویی ویچت می‌تواند بسیار مفید باشد و وضعیت حال حاضر کالای خود را در خط تولید به وسیله آن ببینید.

با این حال می‌توانید در مراحل ابتدایی تماس با تولید کننده از او سوال کنید که در صورت داشتن کار واجب، از چه طریقی می‌توانید با او تماس بگیرید. در این صورت او پلتفرم مورد استفاده خود را به شما معرفی کرده و شما می‌توانید برای ارتباط با او از آن استفاده کنید.

واردات از چین

۱۸. ارتباط با فروشنده چینی در زمان نامناسب!

بسیاری از واردکنندگان هنگام خرید عمده از چین ممکن است فکر کنند که عمده فروشان چینی خدمات 24 ساعته دارند، در حالی که این موضوع صحت ندارد. بسیاری از فروشندگان چینی بعد از کار ‌ایمیل‌ها را چک نمی‌کنند. بنابراین، بهتر است از تفاوت زمانی بین چین و ایران آگاه باشید.

بسیاری از فروشندگان چینی معمولا صبح تا بعد از ظهر به وقت چین را با راندمان بالا کار می‌کنند. حتی اگر آن‌ها بتوانند در خارج از این زمان ایمیل‌های شما را بخوانند، بسیاری از آن‌ها تا روز بعد پاسخ شما را نخواهند داد. به عبارت دیگر، اگر نیاز فوری به صحبت با طرف چینی دارید، بهتر است در این بازه زمانی با آن‌ها تماس مستقیم بگیرید.

اگر قصد خرید عمده از چین را دارید لازم است تا اختلاف زمانی بین دو کشور را در هنگام برقراری ارتباط در نظر بگیرید. همچنین از طرف چینی خود بپرسید که چه ساعتی بهترین زمان برای تماس فوری با او است.

اشتباهات رایج در پرداخت پول به فروشندگان چینی

خرید عمده از چین نیازمند انتقال حجم زیادی پول در سطح بین المللی دارد. به دلیل محدودیت‌های بین المللی برای نقل و انتقالات پولی از مبدا ایران، پیشنهاد می‌کنیم از شرکت‌های معتبر برای این کار استفاده کنید. چین کالا می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

بهر حال اگر خودتان قصد انتقال پول برای فروشنده چینی را دارید، مراقب باشید که اشتباهات زیر را انجام ندهید.

۱۹. در طول مراحل پرداخت، تعطیلات در چین را بررسی نکنید!

به طور کلی، واریز وجه برای فروشنده چینی ممکن است یک تا چند روز به طول انجامد. بیشتر تولید کنندگان پس از واریز مبلغ اولیه سفارش، مراحل تولید را آغاز می‌کنند، لذا هنگام واریز مراقب باشید که در چین تعطیلات رسمی نباشد.

به شما یادآوری می‌کنم که در تعطیلات چینی مانند روز کارگر از واریز پول خودداری کنید. در چنین شرایطی، زمان دریافت پول برای طرف چینی ممکن است 1 تا 3 روز به تعویق بیوفتد.

شاید با خود بگویید که این مدت زیادی نیست، اما فراموش نکنید که برای سفارشات زیاد با حواله سنگین، همین مدت هم می‌تواند برای شما ضرر مالی به همراه داشته باشد.

بنابراین، هنگامی که تعطیلات چینی نزدیک است، لازم است مطمئن شوید که در طول مراحل پرداخت، فروشنده چینی می‌تواند پول را قبل از شروع تعطیلات دریافت کند.

در جدول زیر می‌توانید تعطیلات چینی را مشاهده کنید. اگر برای واریز پول به حساب فروشنده چینی احتیج به کمک داشتید، با ما تماس بگیرید.

تعطیلات ماه مدت تعطیلات
سال نو ژانویه 3 روز
سال نو چینی فوریه 7 روز
روز Tomb-Sweeping آوریل 3 روز
روز کارگر می 4 روز
جشنواره اژدها ژوئن 3 روز
جشنواره نیمه پاییز سپتامبر 3 روز
روز ملی اکتبر 7 روز

 

۲۰. محاسبه نکردن هزینه‌های نقل و انتقالات پولی!

وقتی صحبت از پرداخت به میان می‌آید، باید در نظر داشته باشید که باید هزینه‌های جداگانه‌ای نیز برای اینکار پرداخت کنید. این هزینه با توجه به روشی که می‌خواهید پرداخت را انجام دهید، متفاوت است.

شما می‌توانید از روش‌های موجود در ایران برای واریز پول به چین استفاده کنید که هر کدام هزینه متفاوتی دارد، اما ما پیشنهاد می‌کنیم اینکار را بدسیله یک شرکت تجاری بین المللی انجام دهید.

۲۱. تصویه حساب با فروشنده قبل از تحویل محموله!

به طور کلی، بسیاری از واردکنندگان ابتدا 30 درصد به فروشنده چینی خود پرداخت می‌کنند و قبل از ارسال کالا، 70 درصد دیگر را پرداخت می‌کنند. اگر سفارش شما نسبتا کوچک باشد، جای نگرانی نیست و می‌توانید از این روش استفاده کنید.

اما اگر چندین بار با فروشنده معامله انجام داده‌اید، یا اگر حجم سفارش شما نسبتا زیاد است، می‌توانید سعی کنید با فروشنده مذاکره کنید تا 70 درصد باقیمانده را هنگام رسیدن کالا به بندر مقصد پرداخت کنید، نه قبل از ارسال بار! اینکار علاوه بر اینکه خیال شما را از بابت تحویل کالا را حت می‌کند، فشار مالی کمتری به شما وارد می‌کند.

برای مثال، حدود 20 تا 30 روز طول می‌کشد تا کالا‌ها از چین به ایران ارسال شود. اگر بتوانید 70٪ باقیمانده را هنگام رسیدن کالا به بندر مقصد بپردازید، 20 تا 30 روز برای استفاده از این پول قبل از اینکه آن را به طرف چینی خود بدهید، فرصت خواهید داشت.

بنابراین، اگر در خرید عمده از چین سفارش کوچکی دارید، اما قبلا چند بار با فروشنده کار کرده‌اید، همچنان می‌توانید تلاش کنید تا مدت پرداخت دیرتری را از طرف چینی خود درخواست کنید.

۲۲. نداشتن درک روشنی از شرایط مختلف تجاری!

هنگام خرید عمده از چین و مذاکره در مورد قیمت با فروشنده خود، شاید فکر کنید قیمتی که به شما ارائه می‌شود تنها قیمت محصول است! پاسخ منفی است. در واقع، قیمتی که از تامین کننده دریافت می‌کنید ممکن است شامل هزینه‌های دیگری مانند هزینه‌های حمل و نقل نیز باشد.

در هنگام بستن قرارداد باید با برخی اصطلاحات رایج درباره حمل و نقل و شرایط پرداخت بدانید. برخی از آنها عبارتند از:

  • EXW = قیمت اصلی محصول
  • FOB = هزینه محصول اصلی + هزینه حمل و نقل از انبار فروشنده تا بندر توافق شده در چین + هزینه‌های صادرات.
  • CIF = هزینه محصول اصلی + هزینه حمل و نقل از انبار فروشنده تا بندر در کشور مقصد + هزینه‌های صادرات + بیمه.

بنابراین، هنگامی که قیمت پیشنهادی مذاکره شده را به فروشنده پرداخت می‌کنید، دیگر نگران هزینه‌های جانبی آن نخواهید بود، زیرا فروشنده مسئولیت آن‌ها را بر عهده خواهد داشت. به عنوان یک واردکننده که قصد خرید عمده از چین را دارد، برای دریافت قیمت دقیق، بهتر است در مورد هر اصطلاح تجاری اطلاعات دقیق داشته باشید.

۲۳. در نظر نگرفتن هزینه‌های قالب‌گیری برای تولید محصولات جدید!

فرض کنید می‌خواهید محصول جدیدی تولید کنید که نیاز به ساخت قالب دارد. شاید با خود فکر کنید که این هزینه نمی‌تواند تاثیر زیادی بر تجارت شما بگذارد و آن را نادیده بگیرید! اما وقتی هزینه قالب‌گیری را می‌بینید، ممکن است از قیمت بسیار بالای آن شوکه شوید!

اگر قالب محصول مورد نظر شما در کارخانه موجود باشد، هزینه آن خیلی زیاد نخواهد بود. اما اگر کارخانه نیاز به ساخت یک قالب جدید داشته باشد، اینکار ممکن است به راحتی بیش از 10000 دلار برای شما هزینه در بر داشته باشد.

هرچه ساختار قالب پیچیده‌تر باشد، هزینه آن بیشتر است. بنابراین بهتر است قبل از سفارش محصول جدید خود ارزیابی کنید که آیا می‌توانید هزینه ساخت قالب را بپردازید یا خیر.

خرید عمده کالا از چین

۲۴. عدم تحقیق درباره مالیات و عوارض واردات به کشور!

یکی دیگر از هزینه‌های پیچیده که به راحتی نادیده گرفته می‌شود، عوارض واردات یا همان هزینه‌های گمرکی است. هر کشوری ممکن است شرایط و قوانین متفاوتی برای اقلام وارداتی داشته باشد. به عنوان مثال، واردات بسیاری از محصولاتی که در داخل کشور مشابه آن تولید می‌شوند، می‌تواند شامل پرداخت هزینه چند برابری و گاهی پرداخت جریمه برای شما شود.

اگر قصد خرید عمده از چین را دارید، حتما از قبل تحقیق کنید و ببینید که آیا کالای مورد نظر شما مشابه داخلی دارد یا خیر. همچنین می‌توانید با شرکت‌های مربوطه که در این زمینه فعالیت می‌کنند تماس بگیرید و هزینه گمرکی محموله خود را استعلام کنید.

پیشنهاد می‌کنیم وقتی محصولی را برای خرید عمده از چین انتخاب می‌کنید، بهتر است یک کارگزار گمرک داخلی را برای انجام امور گمرکی استخدام کنید. برخی از شرکت‌های حمل و نقل بین المللی نیز می‌توانند به شما در انجام این کار کمک کنند.

هرگز قبل از تحقیق و استعلام قیمت اقدام به واردات عمده از چین نکنید، زیرا ممکن است با هزینه‌های بسیار بالایی روبرو شوید که عملا باعث شکست شما در تجارتتان خواهد شد.

اشتباهات رایج هنگام ارسال محموله از چین

یکی از مراحل نهایی خرید عمده از چین، انتقال و حمل بار از چین به مقصد است. اگر با اشتباهات رایج در این مرحله آشنا نیستید، ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید.

۲۵. همیشه حمل و نقل دریایی را برای هر حجمی انتخاب کنید!

برای صرفه‌جویی در هزینه‌های واردات از چین، حمل و نقل دریایی همیشه ارزان‌ترین راه انتخابی بازرگانان بوده است. به هر حال، همیشه هم اینطور نیست!

اگر کالا‌های شما در کانتینر‌های کامل حمل می‌شوند (20 و 40 اینچ رایج‌ترین اندازه‌های کانتینر‌های استاندارد هستند)، در این صورت فرستنده شما فارق از وزن بار، برای هر کانتینر هزینه جداگانه دریافت می‌کند. در حالی که وزن می‌تواند در قیمت نقش داشته باشد، هزینه‌ها عمدتا بر اساس اندازه یک محموله است.

اگر کالای شما کمتر از یک کانتینر باشد، قیمت شما اغلب با متر مکعب تعیین می‌شود. برای محموله‌های بزرگتر و سنگین‌تر، حمل از طریق دریا اغلب بسیار ارزان‌تر است. اما اگر محموله شما یک کانتینر را پر نمی‌کند و به طور کلی حجم کمی دارد، حمل و نقل هوایی ممکن است هزینه کمتری نسبت به حمل با کشتی داشته باشد.

۲۶. اعلام اطلاعات غلط درباره ماهیت یا ارزش کالا!

اعلام اطلاعات غلط یا کم ارزش کردن محموله هنگام واردات به منزله کلاهبرداری مالیاتی است و جرم است. هیچگاه این ریسک را نکنید که بخواهید خلاف قوانین وارداتی عمل کنید چون اینکار می‌تواند شما را در معرض خطرهای زیادی قرار دهد.

احترام به قوانین، سلامت تجارت شما را تضمین خواهد کرد و از بروز ضررهای غیرقابل جبران جلوگیری می‌کند.

۲۷. عجله کردن برای حمل بار به سمت مقصد!

زمان ارسال محموله به بندر و حرکت آن به مقصد مهم است و نباید برای آن عجله کنید. در تعطیلات قبل از کریسمس یا سال نو چینی، بندرهای بارگیری بسیار شلوغ هستند و نرخ حمل و نقل دریایی افزایش می‌یابد.

کریسمس یک جشنواره خرید برای بسیاری از تاجران است. بسیاری از واردکنندگان ترجیح می‌دهند قبل از کریسمس کالاهای خود را در انبار ذخیره کنند تا موجودی کافی برای فروش در طول عید داشته باشند. در حالی که در سال نو چینی، بسیاری از مکان‌ها به مدت 1 تا 2 هفته تعطیلات دارند و قیمت بسیاری از حمل و نقل‌ها در طول دوره جشنواره افزایش می‌یابد.

بنابراین سعی کنید تا حد امکان خرید عمده از چین را در زمان‌هایی که تنش کمتری در بازار وجود دارد انجام دهید. شلوغی در تعطیلات نه تنها ارسال کالا را با چالش روبرو می‌کند، بلکه کیفیت و کارایی خدمات کمتری را در بندر دریافت می‌کنید.

نحوه خرید عمده از چین کالا

حالا که با اشتباهات و چالش‌های خرید عمده از چین بیشتر آشنا شدید، شاید به این فکر افتادید که واردات از چین کار طاقت‌فرسا و پر دردسری است. اما خبر خوب این است که راه‌های بسیار راحتتری هم برای واردات عمده از چین وجود دارد.

سایت خرید عمده از چین “چین کالا” امکانی را برای خرده‌فروشان و عمده ‌فروشان فراهم کرده تا کلیه محصولات چینی را با همان قیمت خرید در چین، بتوانید در داخل ایران تهیه کنید. ما تنها هزینه حمل و نقل را به محصولات خود اضافه کردیم و می‌توانید با خیال راحت نسبت به قیمت‌های سایت چین کالا از منابع دیگر استعلام کنید.

ما تلاش کردیم تا حداقل تعداد سفارش کم را برای کاربران خود اعمال کنیم تا حتی فروشگاه‌های خرده فروشی نیز بتوانند به راحتی نیازهای کسب و کار خود را تهیه کنند.

در صورتی که کالای مورد نظر شما در فروشگاه موجود نبود، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا شرایط واردات آن را برای شما اعلام کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *